Kız kardeşim elvanı siktim.

Kız kardeşim elvanı siktim.

O kadar güzel bir hatun ki elvan üniversiteli olmasına rağmen sıkça görüşüyoruz, neredeyse her ay yanına gidiyorum iş icabı zaten oldum olası elvana ilgim vardı ama üniversiteye başladıktan sonra daha fazla ilgi duymaya başladım, yatakta çok sexy bir hatun olduğunu daha önce bilsem hiç bu kadar uzak kalır mıydım ondan?

Neyse konuya hafiften gireyim sizleri daha fazla heyecanlandırmak istemiyorum, elvan 22 yaşında üniversiteli bir kız ben ise 30 yaşındayım, üniversite okuduğu şehre işyerim taşındığı için bende oraya geçtim, geçtikten sonra ne olduysa oldu. Elvan önce arkadaşlarıyla kalıyordu daha sonra benimle kalmaya başladı, evimiz küçüktü ve çok samimiydi arada arkadaşları falan gelir çok güzel zaman geçirirdik, beni delirten birkaç arkadaşı vardı onları çağırmasını istiyordum resmen ama beni anladığından çağırmıyordu, neyse olay şu şekilde oldu.

Bir gün yine arkadaşlarını çağırmış içtik kör kütük sarhoştuk daha sonra arkadaşları gitti hava berbattı yatacaktık elvan çok korkuyorum yanımda yat dedi, eskiden abi derdi o gün nedense abi falan demedi, gittim yanında uyurken penisime elini attı ses etmedim sertleşti yarağım birden şortumu indirdi uyuduğumu düşünerek ağzına alıp yalamaya başladı bir şey diyemedim, ateş gibi yapınca kalktım ve kucağıma aldım onu sabaha kadar çatır çutur sikiştik elvan artık bir bayan oldu ve benim karımdı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir